Liseberg 2 dagar

Har nu varit på Liseberg två dagar i rad, både Måndag med mamma och Fanny och på tisdagen var jag med Elin, Victor, Carl, Nisse och Pontus.
Har varit hur kul som helst båda dagarna. Har kanske inte varit världes bästa väder men det har inte gjort något för då har det ju inte varit lika mycket folk.
 
Här är lite bilder från dag 1 från liseberg ;)
mammas första vinst;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mammas vinster :)
 
Dag 2 :)
Första gången i kanonen för  mig riktigt kul, och som stöd var dessa underbara människorna med ;)
 
 
I lisebergshjulet, ska bara säga att jag och Elin var nära på att dö när killarna inte ville sitta still.
 
 
 
 
 
Har inte lagt ut något på bloggen fören nu eftersom internet inte har funkat på hela veckan. Men nu har jag en hel vecka med internet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0