fullspäckade dagar!

Hejsan!
 
Har varit två dagar helt fullspäckade med saker och är hemma först nu!
I torsdags var det som sagt äntligen julavslutning i skolan och efter det åkte jag, Elin, Therese hem till Andrea och hade en liten tjejkväll där var jättemysigt och en kväll med många skratt.
 
På fredagen sen var det bara att ta bussen från Kinna hem för ett snabbt ombytte och sedan raka vägen till Svenjunga där min lille älskling väntade, fast om han hade fått bestämma hade det blivigt raka vägen från Kinna till honom men jag kände att jag ville byta om haha! söt där!
 
 
var ialla fall två riktigt roliga och mysiga dagar;)

Dessa ord stämmer såå bra;)
 
 
Puss o kram på er! ha ett bra jullov!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0