GOD JUL!

Halloj!
 
God jul på er alla, och hoppas ni haft en underbar dag!
 
Det har ialla fall jag haft och har firat jul hos mormor med mamma, pappa och Fanny som vi brukar göra. Var jättemysigt och vi kollade på kalle anka ( eller hade det mer som en bakrunds ljud och kollade ibland hehe) och öppnade en massa fina presenter.
Fick b.la en massa fina kläder om ni som småning om kommer att få se, fick även min kära desperate housewifes box och en massa annat fint som jag bara älskar!
 
Min syster fick ett Justin bieber lakan av mig och hon började verkligen att stor gråta av lycka, och då blev jag väldigt glad över att äntligen lyckts att köpa det rätta haha!
Sen fick hon även en Justin bieber bok och samma sak hände då, tårarna sprutade och jag kunde inte sluta skratta, hon är för härlig, och som hon kallar sig " en äkta beliber" ( om det nu stavas så, är inte lika insatt i detta som hon haha)!
 
GOD JUL!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0