Lyhört nej bara jäkligt hög musik!

God kväll på er!
 
Sitter här i sängen och kan verkligen inte sova! Hmm jag undrar vad det kan bero på, antagligen därför att grannen har sin dunka dunka musik på högsta volym och och skriker med, inte sjunger SKRIKER! eller för att min syster sitter med högsta volym på sin dator och skypar med killar och gapar med sin kompis som ska sova över.
 
Hmm jag undrar varför jag inte kan sova, hahaha men måste säga att det är rätt komiskt!
Hör sen mamma skrika från rummet brevid:
" Emma ska vi ta in på hotell så att vi kan få sova eller, detta är fan inte sant, Går snart och lägger mig i tvättstugan"
japp det var mammas kommentar till det hela. Håller med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0