Plattång från älsklings killen

Hejsan!
 
Igår var jag och jobbade hela dagen och på kvällen när jag kom hem hade jag och Fanny lite julbak med julmusik som vi har varje år!
 
Idag har jag iaf varit med Ali hela dagen, och först var vi lite i stan sedan åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt!
Helt plötsligt tog han fram en påse med en lite tidig julklapp till mig, och där i låg det en helt ny plattång som jag velat ha jättelänge, en alldeles egen, jippi.
Men måste säga att jag alltid får lite ångest när folk ger mig saker för då måste jag överrösa dom med presenter från mig, men det får jag göra sen på julafton, då jädrar haha.
 
So happy, love you!
 
 
Thank you darling hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0