Boktips

Igår har jag legat och solat och bara tagit det lugnt. Den enda ansträngning jag fått göra är att åka in till stan och kolla upp telefonumret till en tatuerarstudio eftersom jag snart ska tatuera mig :D

Iallafall så har jag varit helt uppslukad i en bok som heter "Ökenbomman återvänder" Den är jättebra och det är en san berättelse, det finns även en etta som jag redan sett på film ( Hittade den inte som bok) och den handlar om Waris som flyr ensam från Somalia till New York, där blir hon upptäckt av en modelfotograf och blir världskänd model och hon håller även tal mot könsstumpning världen över.

Tvåan som jag håller på med nu handlar om att Waris ska återvända till Somalia och leta upp sin mamma och pappa + släkt.

Riktigt bra bok!

(Tänkte lägga upp detta igår men det var något fel på sidan så det funkade inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0