Nationaldagen

Hallu!
Idag är hela familjen ledig eftersom det är en röd dag, alltså nationaldagen ;) Så vid halv 12 tiden åkte alla in till stan för att handla lite ingredienser till en tårta som vi nu har bakat för att fira båda nationaldagen och att det är skolavslutning imorgon och för vissa på fredag.

Så det blev en riktig jodgubbstårta med vaniljkräm, chokladmousse och självklart en massa jordgubbar som jag, Fanny & Freija lagt kärlek i ;)



Har även gått runt i mina mysiga joggingbyxor och munktröja som jag köpte i Ullared hela gårdagen och halva dagen idag. Är det snart sommarlov så är det. Man får mysa lite extra.



Håll ut snart har ni flera veckors ledighet ;) ( om ni inte ska jobba i sommar som jag) ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0