Mormor 70 år GRATTIS

Hej!
Vaknade idag vid 9 tiden, fast har inte alls sovit bra eftersom jag har blivit jätteförkyld sendan igår. Men det var väl min tur nu om man säger så ;)

Eftersom min mormor fyllde 70 år idag så hade vi fixat ett överasknings kalas till henne, Så mamma hämtade henne från sjukhuset. Men istället för att hon skulle få ta det lite lugnt hemma ett tag som hon trodde, så skjutsade mamma henne till cafestången där jag, Fanny & alla hennes kompisar väntade på henne.
Det blev jättelyckat och hon fick massor av presenter och bra musik från trubaduren Tommy Brofjärd.

GRATTIS MORMOR, ÄLSKAR DIG<3





Hon fick en massa blommor. ;)


Mamma, Fanny & mormor.


Grattis igen mormor, du kämpar på bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0