BHC

Halli hallå
Jag har nu kollat på film med Freija, Fanny och Elliot, vi kollade på i rymden finns ing känslor, det var andra gången jag såg den nu.
Resten av dagen har jag spenderat i ishallen då vi har uppträtt i pauserna som jag skrev innan. Det var jätte kul, men det var även lite läskigt för man visste liksom inte om folk skulle kolla plus att de som gick förbi var jätte nära en så man var bered på att smälla till någon i ansiktet närsomhelst, men som tur va hände inget sånt och det var jättemånga som tittade.
Så eftersom det gick så bra idag ska vi kanske uppträda på en BHC match igen på fredag!! :) Jippi.







Gick 3 minuter innan det var slut och då stod det 1-0 till BHC så vi hoppas att det inte ändrades.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0