hämden är ljuv

Kom nyss hem från Hanellore som är min mormors brors fru. Just nu håller jag på att baka en morotskaka till en begravning som är i morgon. Olyckligtsviss är det min mormors bror Bengt som vi ska hålla begravningen för :(
Ni ska få se mer bilder av begravningen imorgon när vi kommit hem och jag hoppas han får det bra nu när smärtan är borta. R.I.P.

Tänkte vissa vad Fanny och Freija gjorde igår när jag för några sekunder vände blicken bort.
De tog min smällkaramell av silkespapper och rev sönder i små bitar över hela min säng. Jag måste nämna att jag fick ta damsugaren och ta bort allt med för det blev så elektriskt.
Dom ska en dag få ångra att de någonsin gjort detta.


På denna bild har jag ändå fått bort lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0