Krya på dig

Hej!!

Har flängt runt väldigt mycket idag, Har varit och handlat åt min mormors brors fru eftersom hon inte kan det. Sedan har jag och mamma varit och hälsat på mormor på sjukhuset för hon har jätte svårt att andas eftersom hon har vatten i lungorna, så jag hoppas verkligen att hon blir bättre, sedan åkte vi hem en stund och sedan tillbaka till sjukhuset.

Men emellan allt flängande så skulle vi tvätta men eftersom vi hade tagit fel tvättdag så var vi tvugna att tvätta i badkaret men det funkar ju det med det var ju så de gjorde för.



Sen på kvällen så hade jag lite kul och slänge ihop en mumsig snickerskaka.





Ha en bar kväll och såg precis att LOREEN van melodifestivalen JAAAA hon var ju den bästa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0