Mycket att göra

Idag har det varit en fullspäckad dag.
Dagen började med att jag åkte till Göteborg där jag skulle möta klassen vid skandinavium, när alla var samlade gick vi in och hade tre föreläsningar framför oss och dom var faktiskt väldigt bra så förmiddagen gick väldigt snabbt, när föreläsningarna var slut åt vi lunch på mcdonalds och sedan begav vi oss till turmässan. Den var hur stor som helst och det var montrar för alla länder i världen kändes det som.
Efter en timme där var jag sedan tvungen att gå för jag skulle till BHC, så jag tog bussen direkt till ishallen där vi samlades och började dansa. Det var jättekul som vanligt, emellan allt fick vi ju även kolla på matchen och till våran stora glädje vann BHC med 5-1. Var inte hemma förren kl:10. Så nu är jag trött.
Sammanfattat har det varit en fantastisk dag.








Här var en mega chokladfontän som man fick doppa jordgubbar i. mums.




Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0