Fredag med kladdkaka

Nu är det äntligen fredag igen och veckan har bara prungit iväg, så nu sitter vi här och väntar på att ett ande program ska börja, hehe vet inte riktigt vad det igentligen heter.
Idag i skolan gjorde jag mitt historia prov som började kl 2 och vi slutade kl1 så fick vänta i en timma men jag tog en promenad och kollade på film så det gick rätt snabbt, jag var iallafall sjuk då klassen igentligen gjorde det. Och jag klarade det hade bara två fel :) Happy face!!

När vi var hemma sen pratade jag och Freija engelska hela tiden och det var jätte svårt att sluta, vi bakade även en kladdkaka med vaniljglass :)

Våran vackra kladdis med glass.


Ha en bra fredag!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0