Dansavslutning på Sagateatern

Hejsan!!
Idag har jag tillbringat hela dagen på saga teatern, eftersom det var dansavslutning så det var två föreställningar och det var 11 nummer som dansade. Det var såå kul, vi dasade till låten Autidote med Swedish house mafia. Man får verkligen en adrenalin kick av att stå och dansa inför publik.

Det vi gjorde på dagen var mesta att förbereda inför showerna, men det var väldigt stressigt eftersom vi var tvugna att sminka oss och fixa håret, och eftersom det var en hel del dansare där så blev det lite trångt i logerna, men jag älskar det ändå för det är sååååå kul. 



Våra logespegar.




På denna bild tycker jag att det ser ut som jag har ont men aja ;)




Nu är det inte mer dans fören till hösten "snyft" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0