Ullared ;D

Hallu!!

Vid tre tiden idag åkte jag, mamma & Fanny till Ullared Gekås för att handla vad vi nu behövde och lite till.
Det var faktiskt riktigt bra att åka på en vardag för det var normalt med folk då. Vi behövde inte stå i kö för att betala och inte knö för att komma åt saker man ville ha ;)

Här är lite saker som jag köpte och blev riktigt nöjd.

Säsong 6 & 7 som var de sista som jag saknade, så nu har jag fullpot :D


Nagellack, pinsett & en nagelfil som är i 4 steg ;)


En fin blus som inte alls är likt mig att köpa men tyckte den var så fin ;)


Tradition att köpa en munktröja när man är nere och handla så denna gång blev jag kär i den här blå ;)


Ett par rosa mysbyxor, jag älskar dom :)


Letade efter ett par shorts och hittade ett par mysiga varianter istället ;)


Och till sist strumpor och leggings som man alltid behöver :)


Köpte även trosor och bh men tänkte att ni kanske inte har något stort behov av att se dom så nämner det bara istället ;D.
Om ni iallafall vill handla billigt och bra, åk till Ullared Gekås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0