Vårmarknad

Hej idag har jag taggat inför dansavslutningen imorgon. Vi ska ju uppträda med våran coola koriografi och det ska bli såå kuul :D Det jag vet nu är att vi ska gå till hårsalongen Moods for you och bli staylade i håret och även bli sminkade. Jag längtar, och jag ska lägga upp lite bilder som pappa eller mamma tar under uppträdandet och även skriva vad vi gjorde under dagen mer imorgon.

Det var ju även vårmarknad i stan idag så jag och Fanny tog en liten sväng ditt, vi var inte där så länge men en stund och det räckte.
Vi köpte inte så mycket det vi hittade var den traditionella godisrämen och så hittade vi jätte coola lösögonfransar i guld och rosa. ( jag tog rosa) :)
Inte för att man går runt med dom när som helst men man vet ju aldrig det kommer kanske ett roligt tillfälle ;)





Ha en bra fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0