Julklappsköp på ullared

Halli hallå!
 
Har idag varit hemma från skolan eftersom jag haft feber och är mycket förkyld! Men det måste man väl också vara någon gång per år. Var ändå envis och förlje med mamma och Fanny till Ullared för att köpa julklappar, kände mig lite stressad över det nämligen för jag vill vara ute i god tod haha ;)
 
När jag väl gick där inne så spenderade jag första halvtimman att bara gå runt och undra vad fasen jag gjorde där, jag var helt snurrig av allt folk och febern som gjorde mig helt kokvarm hehe! Men det gick bra tillslut och jag hittade lite julklappar + en tröja och en rakhyvel till mig, var bara tvungen haha!
 
Men vi bestämmde oss tillslut att åka hem och komma tillbaka igen en annan dag när jag mådde bättre för mer julklappsköp!
 
Kan tyvärr inte visa julklapparna än, men kan visa tröjan och hyvlen!
 

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0