På besök i dalsjöfors

Hejsan!
 
Sitter just nu på lektion och håller på med min engelska bok blogg så då tänkte jag att jag även kunde släga in något här med!
 
Igår var ingen vanlig dag om man säger så!
Jag slutade ju vid 11.40 så eftersåt hade jag och Freija bestämmt att jag skulle komma till hennes skola och vara där med henne tills hon slutade.
 
OMG när jag kom så möte hon mig ute och sedan gick vi in i skolan och till hennes klassrum, när jag väl kom in i klassrummet så kändes det som om jag skulle sjunka genom jorden, alla glode jättemycket och jag visste inte vart jag skulle sätta mig eller någonting, men Freija räddade mig och jag fick ta hennes plats!
 
Ialla fall så var det kul att vara tillbaka på ett högstadie och alla i hennes klass var jättesnälla! 
 
En gamal bild eftersom jag sitter i klassrummet och ej har tillgång till kamera hehe!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0