Origenterings prov, Check!

Hejsan!
 
Hade glömt datorn hos mamma igår så kunde tyvärr inte lägga in något inlägg då, men gör det nu istället ;)
Hade ju origenterings prov igår då vi fick en karta och så var det bara att springa ut i skogen ensam och leta efter kontroller, måste erkänna att jag sprang vilse en gång men hittade som tur var till baka efter 15 min virrande i skogen hehe.
 
Vi hade 2h 30 min på oss så var till baka kl 12 efter att ha startat kl 09.50. Gillar inte origentering alls bara för att jag inte förstår det roliga i det hela + att jag är kass på att läsa kartor!
 
Resultat: 2kg tyngre skor pga allt vatten och lera i öronen hehe kuuul! not ;)
 
Men nu ska vi vara glada för det är FREDAG!
 
 
Såå nu behöver jag aldrig mer origentera mer i hela mitt liv, tummen upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0