Tankar!

Hej på er! 
Jag har väldigt mycket tankar på samma gång om hur man ska vara och alla ska vara glada och man ska ställa upp till alla! 

Såklart att man ska ställa upp om man har tid och lust! 

Jag har alltid hört människor omkring mig säga att "tänk på dig själv först, så att du mår bra! O ta resten sen" 
Men det är så fruktansvärt svårt! Har alltid varit den som vill att alla andra ska vara glada i första hand, men aldrig tänkt på hur jag mår! 

Men idag har jag insett att det går inte att hålla alla glada på samma gång för människor blir bara glada när man gör som dom vill! Och det mina vänner kan jag säga att det går inte att ställa upp på allas krav runt omkring en samtidigt! 

Det är ändå ditt liv och det lever man bara en gång så då ska man ändå se till att man själv mår bra! Så får resten av världen lära sig att vara lite självständiga!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0