Tyskland

Hej!
Igår kom jag hem från en rolig helg i Kiel i Tyskland!
Var där med praktiken och fick testa att vara lite reseledare, var riktigt kul att både få se Tyskland och få se hur det var att leda en bussgrupp;)

Det var inte bara jobb utan vi hade ju mycket fritid då vi gick runt i det enorma varuhuset "citti"! Herregu det var så stort att jag inte han gå i alla affärer fast att jag var där två gånger!
Köpte inte så mycket, han med att köpa var sin present till mamma, pappa, Fanny o Ali och även en liten grej till mig själv ;D
Ett stort plus på resan var ju även att jag fick egen hytt på båten, så att jag slapp dela med någon jag inte kände hehe!

Detta var ialla fall något jag absolut skulle göra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0