Ja vad ska man säga!

Halli!
 
Idag har jag varit i skolan och efter det åkte jag raka vägen för att jobba i 4 timmar! Var lite trött men det ändrades när jag kom till alla glada jobbarkompisar!
 
Har en rätt fullspäckad helg framför mig också, ska imorgon direkt efter skolan åka till Ulricehamn och ha filmkväll med några kompisar och sen kommer jag nog stanna där till lördag morgon då jag bara ska hem i någon timma för att byta om och sedan dra direkt till Svenjunga för att träffa älsklingen till söndagen, sen måste jag nog åka hem för att vila upp mig i några timmar innan skolan börjar igen!
 
Ska bli en riktigt rolig helg ändå med mycket roliga människor!
 
 
 
 
Ha en bra fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0