Pole dance!

Go kväll!
 
Har idag varit hemma från praktiken pga av feber mm, var riktigt sorgligt eftersom jag trivs väldigt bra på VG resor! Men aja så kan det väl gå när livet kommer imellan.
En annan sorglig sak med metta var ju att jag missade den första Pole Dance kursen som jag och Elin i min klass har börjat, men som tur är finns det en extra kurs nu på ondag igen så den ska vi gå på!! Så kul.
Berättar mer om hur det gick på torsdag! 
 
Måste ha starka armar och ben, för min del är det armarna som är problemet med dom kommer väl få lite muskler till slut hehe!
 
Jadu! hur Elin och jag fixar detta får vi ta senare men det är bara att öva! Ser himla kul ut ialla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0