Praktiken!

Hallå!
 
Idag har varit riktigt kul på praktiken, har fått göra en kontantredovisning som man ska ge till alla busschafförer som kör. För er som inte vet vad det är så är det (Kortfattat) ett papper med valutor och tabeller som dom ska fylla i!
Var lite svårt men jag kom på en lösning tillslut! Måste även säga att dom jag jobbar för är riktigt trevliga och roliga!
 
Det ända som är lite tufft är att man sitter ner hela dagarna och jag har väldigt svårt för att sitta ner en längre tid, Är nämligen en sådan person som gillar att fläng omkring! men det kompenserar jag med en långpromend varje dag efter jobbet haha!
 
Det är såå skönt att slippa kostymen på jobbet och kunna gå runt i egna sköna kläder!

Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0