Två Tusentretton!

Gott nytt år på er alla! 
 
Första dagen på 2013 är om bara några timmar över och jag hoppas detta året blir bättre än det förra!
Har inte önskat något nyårslöfte i år men istället har jag lovat att om jag kommer på något under året som jag vill ändra på så ska jag göra det!
 
Igår var det en lugn nyårsafton med famljen på kvällen och vi var och kollade när pappa dansade och sjöng och agerade i Boråsrevyn, Var riktigt kul och jag måste säga att pappa var riktigt grym där uppe!
 
Han dansade balett i trikåer och dansade naken i bara string med en jädra elefantsnabel där fram hahaha jag fick inte luft!!
Han var även Loreen och dansade omkring med en svart peruk med en enorm lugg haha!
Han såg ialla fall ut att trivas riktigt bra där uppe!
 
kram på honom och er!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: peder

tack för dom fina orden gumman :-)

2013-01-10 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0