Allt bär något gott med sig, stora som små glädje händelser!

Godkväll!

Jadå, dagens lustiga men glädjande händelse! Allting bär något gott med sig, om ni inte tror mig så läs haha;)

Det lustiga var väl att jag lycklig gick från skolan en timma tidigare för vi slutade då, och när jag är hemma och står och ska låsa upp dörren så hittar jag inte nyckeln, och lyckan är som bortblåst när jag får sitta i 30 min och vänta på att någon ska komma hem o släppa in mig! En halvtimma kanske inte verkar mycket för er, men när man e trött efter skolan o bara längtar efter hemma känslan så är 30 min = 3 år ;)

Men min Goa granne kom i alla fall o tyckte synd om mig, och bjöd på en cola! Det kom en liten glädje tår måste jag erkänna haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0