Omg jag längtar!!

Hejsan! 
 
Denna vecka har perungit iväg och det är änligen fredag, fast egentligen längtar jag såå till nästa vecka för då har jag tre skojjiga saker som kommer händatorsdag, fredag & lördag. 
 
Först ska jag färga mitt hår på torsdagen sedan på fredag ska jag äntligen TATUERA mig och sedan på lördag ska jag med min syrra till göteborg och pierca navlen ;D  i am soooo happy. 
 
Litet tips: 
Nästa hela vecka är det en tatuering och piercing studio i göteborg som firar 10 år, och detta firar de med att ta piercingar för endast 50 kr och tatuera för endast 300 kr, i mean WHAT!! så då ska vi passa på vet ni. 
 
 
Jag läger upp bilder nästa vecka på allt! Jippi. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0